Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У зв’язку з відсутністю належного фінансування на 2021 рік та незабезпеченням суду поштовими марками, відправка поштової кореспонденції тимчасово припинена з 14 червня 2021 року.
На червень місяць 2021 року Лубенський міськрайонний суд забезпечений поштовими марками для відправлення поштової кореспонденції на 22% (для нормальної роботи суду необхідна кількість поштових марок повинна складати суму в 73 тисячі 500 гривень, тоді як від Територіального управління ДСА України в Полтавській області 01.06.2021 року відповідальним працівником суду було отримано поштових марок на суму 16 тисяч 800 гривень).
З метою забезпечення реалізації процесуальних прав учасників судових процесів, звертаємося до Вас з проханням використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації з суду, в тому числі процесуальних документів, а саме:
Керівник апарату суду: (05361)71-106
Канцелярія: (05361) 72-231
Прес служба: (05361) 72-156
Для отримання процесуальних документів електронною поштою через підсистему «Електронний суд» необхідно:
При зверненні до суду прохання за можливості повідомляти про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів свої та інших учасників судового процесу.
Нагадуємо, що з текстами всіх судових рішень можна ознайомитись в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції в Лубенському міськрайонному суді буде повідомлено окремо.