Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У зв’язку з відсутністю належного фінансування на 2021 рік в Лубенському міськрайонному суді Полтавської області склалася критична ситуація щодо відправлення поштової кореспонденції, в тому числі з відправлення на виконання процесуальних документів.
На травень місяць 2021 року Лубенський міськрайонний суд був забезпечений поштовими марками для відправлення поштової кореспонденції на 30% (для нормальної роботи суду необхідна кількість поштових марок повинна складати суму в 73 тисячі 500 гривень, тоді як від Територіального управління ДСА України в Полтавській області 06.05.2021 року відповідальним працівником суду було отримано поштових марок на суму 37 тисяч 300 гривень).
Видана суду кількість поштових марок не забезпечує в повній мірі виконання вимог процесуального законодавства щодо виклику учасників судових проваджень, розсилки процесуальних документів, звернення судових рішень до виконання. Тому керівництвом суду була визначена пріоритетність у направленні документів, що стосується розгляду кримінальних проваджень, справ про адміністративні правопорушення та звернення їх до виконання, інших невідкладних судових розглядів, а також направлення відповідей на запити в порядку Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про публічну інформацію», відповіді на адвокатські та депутатські запити, кадрову документацію суду.
Керівництвом Лубенського міськрайонного суду Полтавської області постійно вживаються всіх можливих заходів щодо забезпечення суду достатньою кількістю поштовими марками, постійно направляються звернення з цього приводу до Державної судової адміністрації України та Територіального управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області, Ради суддів України. Але за повідомленням від Територіального управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області фактична потреба поштових марок для відправки кореспонденції місцевими судами Полтавської області на рік становить орієнтовно 12 000 000 гривень. В зв’язку з обмеженим фінансуванням поточних видатків в 2021 році кошторисними призначеннями загального та спеціального фонду забезпечено придбання на суму 4 645 000 гривень, що становить 38,71% від фактичної потреби. Придбання поштових марок проводиться виходячи із помісячного плану асигнувань.
З метою забезпечення реалізації процесуальних прав учасників судових процесів, звертаємося до Вас з проханням використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації з суду, в тому числі процесуальних документів, а саме:
Канцелярія: (05361) 72-231
Прес служба: (05361) 72-156
Для отримання процесуальних документів електронною поштою через підсистему «Електронний суд» необхідно:
При зверненні до суду прохання за можливості повідомляти про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів свої та інших учасників судового процесу.
Нагадуємо, що з текстами всіх судових рішень можна ознайомитись в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/