flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз по зверненнях громадян за 1 півріччя 2014 року

А Н А Л І З

стану організації роботи за зверненнями громадян в Лубенському міськрайонному суді Полтавської області в І півріччі 2013 року

 

            В Лубенському міськрайонному суді Полтавської області приділяється значна увага організації роботи за зверненнями громадян та виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

            Діловодство з питань звернення громадян в Лубенському міськрайонному суді відповідає вимогам законодавства та інших нормативних актів з питань розгляду звернень громадян, терміни розгляду яких не порушувались.

            Протягом І півріччя 2013 року до Лубенського міськрайонного суду надійшло 1 звернення громадян.

            Таким чином, за І півріччя 2013 року кількість звернень громадян збільшилося в порівнянні з показником І півріччя 2012 року.

            До суду не надходили звернення через Лубенську міжрайонну прокуратуру.

            З зверненням до Лубенського міськрайонного суду Полтавської області звернувся Трубіцин Ю.Д.  щодо автоматичного розподілу згідно ст.11 ЦПК України заяви про скасування заходів забезпечення позову.

            На заяву-звернення було надано відповідь у встановлений законом термін.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Лубенським міськрайонним судом всі звернення розглядаються у встановлені законом строки.

Згідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об»єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

В Лубенському міськрайонному суді прийом громадян здійснюється відповідно до графіку особистого прийому громадян затвердженого наказом № 1 від 26.01.2009 року.

На особистому прийомі головою суду прийнято 4 осіб (Шевченка Ю.О., Гончар К.М., Пилипчук В.В., Пустова В.О.) з питань подання позовних заяв до суду, порушення строків відкриття провадження в справах, організації роботи в суді, подання апеляцій.

Керівником апарату суду прийнято 3 осіб (Гончарук О.С. Карпенко С.М., Бондаренко І.А.)  з питань подання позовних заяв до суду, надання інформації по справам, з приводу не видачі рішення суду та ін.

На всі звернення громадян були надані вичерпні відповіді у встановлений законодавством строк.

З метою попередження надходження обґрунтованих скарг, Лубенським міськрайонний судом вживаються заходи по підвищенню вимогливості до всіх працівників суду, оперативності вирішення справ, культури та якості вирішення заяв та скарг громадян.

Робота щодо розгляду звернень громадян систематично аналізуються, встановлюються причини, що породжують скарги та заяви громадян.

Необхідно постійно вказувати на персональну відповідальність за стан розгляду звернень громадян, вживати заходи реагування до працівників суду, з вини яких надходять повторні обґрунтовані скарги.

Для покращення роботи зі звернення громадян необхідно включати до планів роботи питання щодо вивчення стану розгляду звернень громадян, здійснювати контроль за своєчасністю розгляду звернень громадян, а також продовжувати вести діловодство за зверненнями  громадян у відповідності з вимогами Інструкції.

 

 

Керівник апарату Лубенського

міськрайонного суду                                                                                  Л.Б.Кушнір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А Н А Л І З

стану організації роботи за зверненнями громадян в Лубенському міськрайонному суді Полтавської області в 2014 року

 

         В Лубенському міськрайонному суді Полтавської області приділяється значна увага організації роботи за зверненнями громадян та виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

         Діловодство з питань звернення громадян в Лубенському міськрайонному суді відповідає вимогам законодавства та інших нормативних актів з питань розгляду звернень громадян, терміни розгляду яких не порушувались.

         Протягом  2014 року до Лубенського міськрайонного суду надійшло 1 звернення громадян.

         Таким чином, за  2014 рік кількість звернень громадян зменшилася в порівнянні з показником  2013 року.

          З зверненням до Лубенського міськрайонного суду Полтавської області звернувся  Журман В.Ю.  через Лубенську міжрайонну прокуратуру щодо продовження строку тримання під вартою. 

На заяву-звернення було надано відповідь у встановлений законом термін.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Лубенським міськрайонним судом всі звернення розглядаються у встановлені законом строки.

Згідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об»єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

В Лубенському міськрайонному суді прийом громадян здійснюється відповідно до графіку особистого прийому громадян затвердженого наказом № 9/од.с від 01.10.13 року.

На особистому прийомі головою суду прийнято 2 особи (Юрієвич Н.О., Коник В.І) з питань щодо предявлення позову про стягнення аліментів із свого сина, щодо невиконання рішення суду. 

Керівником апарату суду прийнято 8 осіб (Силка О.А., Ровний І.І., Гордієнко З.П., Зінченко В.І., Михайленко С.І., Бондаренко С.А., Сацький В.К., Палагнюк В.Г)  з приводу отримання рішення суду, за розясненням про отримання виконавчих листів, про те як правильно скласти доручення, про надання допомоги при складанні позовної  заяви,  як стягнути кошти з КС «Лубно», про ознайомлення  зі справою, про те як отримати виконавчий лист за померлого чоловіка та відносно направлення справи до Вищого адміністративного суду України.

 

 

 

На всі звернення громадян були надані вичерпні відповіді у встановлений законодавством строк.

З метою попередження надходження обґрунтованих скарг, Лубенським міськрайонний судом вживаються заходи по підвищенню вимогливості до всіх працівників суду, оперативності вирішення справ, культури та якості вирішення заяв та скарг громадян.

Робота щодо розгляду звернень громадян систематично аналізуються, встановлюються причини, що породжують скарги та заяви громадян.

Необхідно постійно вказувати на персональну відповідальність за стан розгляду звернень громадян, вживати заходи реагування до працівників суду, з вини яких надходять повторні обґрунтовані скарги.

Для покращення роботи зі звернення громадян необхідно включати до планів роботи питання щодо вивчення стану розгляду звернень громадян, здійснювати контроль за своєчасністю розгляду звернень громадян, а також продовжувати вести діловодство за зверненнями  громадян у відповідності з вимогами Інструкції.

 

 

Керівник апарату Лубенського

міськрайонного                                                                                  Л.Б.Кушнір