Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови
Лубенського міськрайонного
суду Полтавської області
від 11 серпня 2023 року №18/од.с
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ
ЛУБЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
на 2023-2025 роки
ЗМІСТ
1.Вступ
Стратегія комунікаційної діяльності Лубенського міськрайонного суду (далі - суду) є основним документом для здійснення зовнішньої та внутрішньої комунікації на регіональному рівні, включає в себе сукупність комунікативних засобів, методів, прийомів і технік покликаних підвищити рівень довіри громадян до суду, побудову постійного, якісного та зацікавленого діалогу з суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, відкритості і прозорості суду та формування позитивного іміджу судової влади в суспільстві.
Стратегія розроблена на основі Концепції комунікації судової влади України, з врахуванням проекту Концепції розвитку комунікаційної політики судової влади України, яку схвалено Радою суддів України 04.05.2023 року.
Зміст і структура комунікаційної стратегії визначаються метою правосуддя та завданнями суду і ґрунтуються на нормах Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Закону України «Про доступ до публічної інформації», Кодексу суддівської етики, Мадридських принципах щодо зв’язку між засобами масової інформації та суддівської незалежністю, інших національних і міжнародних актах, що регулюють діяльність в цій сфері.
Контроль комунікаційної діяльності Лубенського міськрайонного суду Полтавської області здійснює голова суду.
Відповідальні за виконання та координацію: прес-секретар суду та суддя-спікер Лубенського міськрайонного суду Полтавської області.
2.Аналіз стану комунікаційної діяльності суду
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області здійснює свою внутрішню та зовнішню комунікаційну діяльність завдяки впровадженню сучасних інформаційних технологій, веденню внутрішнього документообігу апаратом суду та донесенню інформації про діяльність суду до широкого кола громадськості через друковані видання, телебачення, радіо, інтернет, ЗМІ та через соціальну сторінку суду у Facebook.
На сьогоднішній день суд забезпечений повним автоматизованим циклом ведення діловодства та проходження судових справ, в якому використовується передовий світовий досвід судового адміністрування та організаційної роботи. Внаслідок цього вдалося досягти надання якісних та професійних послуг громадянам. Діє автоматизована система документообігу суду КП «Д-3».
Задля широкого та системного висвітлення діяльності суду в засобах масової інформації в суді створено окрему посаду прес-секретаря суду. В загальному в його обов’язки входить (більш детально вказано в посадовій інструкції прес-секретаря суду):
Прес-секретар забезпечує підготовку і поширення матеріалів про діяльність суду у ЗМІ, готує і розміщує на сайті спростування інформації, яка не відповідає дійсності, та роз’яснення стосовно діяльності суду у зв’язку з публікаціями про його роботу.
У приміщенні суду є інформаційні стенди, де відвідувачі можуть дізнатися необхідну інформацію: ознайомитися з переліком справ, призначених до розгляду, зразками документів, ставками судового збору, платіжними реквізитами та графіком прийому громадян керівництвом суду.
На офіційній сторінці суду на веб-порталі «Судова влада України» розміщена загальна інформація про суд, публікується інформація щодо розгляду справ, які становлять значний суспільний інтерес, актуальна інформація для відвідувачів суду та учасників судових проваджень, зразки типових заяв, тощо.
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області прагне відкритості у своїй роботі, тому веде планову та системну комунікаційну діяльність у двох напрямках:
Зовнішній напрямок: інформування суспільства про роботу суду, налагодження постійного зацікавленого діалогу з громадськістю та ЗМІ, залучення студентів до проходження практики у суді, участь суддів у круглих столах, семінарах, конференціях із залученням науковців тощо.
Внутрішній напрямок: робота із суддями та працівниками апарату суду щодо вдосконалення їх комунікаційних навиків, облаштування приміщення суду з метою забезпечення його інформаційної насиченості, підвищення комфортності для відвідувачів і роботи працівників.
Планування комунікаційних заходів здійснюється з урахуванням результатів опитування думки громадян, які проводяться серед відвідувачів суду щодо оцінки якості роботи суду.
3.Мета і основні цілі комунікаційної стратегії.
Мета комунікаційної стратегії суду – формування довіри громадян до системи судочинства України через довіру до роботи суду, як ланки судової системи і загалом підвищення авторитету судової влади в суспільстві.
Основні цілі комунікаційної стратегії:
4.Цільові аудиторії суду
Відповідно до цілей та актуальних проблем суду, цільовими аудиторіями є:
5.Форми і засоби комунікацій з цільовими аудиторіями
Форми і засоби комунікацій з цільовими аудиторіями у Лубенському міськрайонному суді є такими:
6.Очікування та критерії оцінки комунікаційної діяльності
7.Моніторинг результатів комунікаційної діяльності:
Моніторинг реалізації Стратегії проводиться раз на квартал таким чином:
8.Очікувані результати
Ефективна реалізація комунікаційної стратегії передбачає підвищення рівня довіри до Лубенського міськрайонного суду та судової влади в цілому через покращення його іміджу за рахунок підвищення поінформованості суспільства про діяльність судової ланки та налагодження ефективної взаємодії з ключовими аудиторіями.
Ключові показники ефективності реалізації Стратегії:
Ключові показники ефективності відслідковуються через:
Контроль і координація
комунікаційної діяльності суду
Голова Лубенського
міськрайонного суду _особистий підпис__ Олена МИРОШНИКОВА